Tehnoloģijas, nenoliedzami, ietekmē mūsu ikdienu un ir nozīmīga tās sastāvdaļa, tālab pēdējos gados ir īpaši attīstījušās visa veida sfēras, kurās tās tiek pielietotas, īpaši saziņai ar pircējiem. Jebkura veida uzņēmējdarbība ir tendēta uz ienākumu gūšanu, tādēļ savu uzņēmuma klientu iepazīšana ir vitāli svarīga. Programmatūra un tehnoloģiskās iespējas šodien palīdz un arī lieliski funkcionē savu pastāvīgo pircēju apzināšanai un, komplektā ar veiksmīgu reklāmas un sabiedrisko attiecību stratēģiju, varētu sniegt labus rezultātus. Reklāmas uzņēmumi Latvijā piedāvā vairākus risinājumus mārketinga stratēģiju radīšanā kā lieliem, tā maziem uzņēmējiem.
Ieskaties – https://bregards.com/sms-marketings/
Datu programmas elektroniskajā reklāmā un sabiedriskajās attiecībās.
Lai vieglāk izprastu kurš no reklāmas un pr rīkiem ir visveiksmīgākais, lai pielietotu pastāvīgo pircēju sasniegšanai, jāsaprot, kādas ir uzņēmēja vēlmes un arī vajadzības. 21.gadsimtā viens no populārākajiem mērķauditorijas sasniegšanas paveidiem kļūst lietojot digitālos resursus, parasti sms, epastu, uzņēmuma interneta vietnes utt. SMS mārketings pašlaik kļūst vistuvākais veids kā sasniegt savu klientu jebkur, kur viņš atrodas. E-pasta mārketings nereti piedāvā iespēju klientam sniegt vairāk datu un arī piesaistīt īpašu vērību ar vizuālo noformējumu. Klients pats nosaka, kādu informāciju drīkst lietot lojalitātes programmu un mārketinga stratēģiju ietvaros turklāt, to regulē GDPR. Lai vieglāk izprastu, kāda informācija kļūst derīga mārketinga aktivitātēm, tiek izmantotas dažādas datubāzes.
Klienta dati lojalitātes programmās.
Lojalitātes programmas ir vēl viena liela reklāmas un sabiedrisko attiecību pakalpojumu grupa, ar ko saskaramies katru dienu. Lojalitātes programmu īstenošana kļūst īpaši aktuāla lielveikalu ķēdēm kā arī cita veida pakalpojumu sniedzējiem. Paskatoties makā vien, ieraudzīsim vismaz 5 dažādas plastikāta atlaižu kartes, kurai katrai ir dažādas funkcijas. Stājoties spēkā jaunajiem GDPR grozījumiem, lojalitātes programmu klientiem bija nepieciešams atjaunot savus datus, lai tie atbilstu jaunajiem noteikumiem. Lai process noritētu raitāk, pārdevēji aktīvajiem pastāvīgajiem klientiem piedāvāja dažādus bonusus, kuri izpaudās kā atlaides precēm.
Reklāmas un pr komunikācija Latvijā.
Jebkāda stila reklāmas un sabiedrisko attiecību komunikācija ar pircējiem kļūst izteikti svarīga, jo ietekmē to kā klients reaģēs uz pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja piedāvājumu, tādēļ ir ieteicams reklāmas un sabiedrisko attiecību stratēģijas pilnīgošanu uzticēt profesionāliem cilvēkiem, kuri ar to nodarbojas ikdienā. Informācijas aizsardzības regula ietekmē robežas, kuru ietvaros dažādi reklāmas un pr rīki drīkst darboties ar uzņēmumam nodoto savu klientu informāciju, tādējādi nav jābaidās par mēstuļu sūtīšanu epastā vai arī uzbāzīgiem telefona zvaniem un klientu aptaujām. Vislabākais ceļš uz panākumiem un arī plašu klientu loku, ir veiksmīga reklāmas un pr kompānijas atrašana.