Norvēģi saka tā – mūsu bērniem kopš dzimšanas kājās ir slēpes. Ja neesi norvēģis, tad drīzāk pēc dzimšanas tevi ietērpj adītās čībiņās, kuras sākumā ir drīzāk dekoratīvas, nevis funkcionālas. Uz šiem diviem pamatprincipiem – komforts un vizuālais – balstās mūsdienu apavu produkcija. Kvalitatīvi apavi sevī apvieno abas īpašības un ir patīkami ne tikai pēdai, bet arī acij. Tāpat kā mums visiem ir savi favorīti apģērbu dizainā, mēbeļu dizainā, pārtikas produktos un smaržu ražotājos, arī savs apavu zīmols ir līdzvērtīgi nozīmīgs. Mēs katrs apavos meklējam ko sev nozīmīgu – vienam svarīgi zvejošanai piemēroti zābaki, citam sporta apavu materiāls, vēl kādam – apavu forma vai unikalitāte. Mūs vieno viens – ja ir izdevies atrast sev ideālo apavu pāri, tas mūs atbalsta un nes pa dzīves takām ar stilu un grāciju. Piedāvājumā arī elegantas kāzu kurpes!
Apavi ir mainījušies cauri gadu simteņiem. Ja senos laikos sieviešu apavi slēpās zem garām kleitām, tad mūsdienās tie dižojas dažādos dizainos brīvi apskatāmi. Vīriešu apavi reiz bija tikpat grezni kā sieviešu – tos rotāja dārgakmeņiem klātas sprādzes. Mūsdienās kā sieviešu apavi, tā vīriešu apavi un bērnu apavi galvenokārt kalpo kā komfortabli ceļa biedri, nevis galma statusa simbols. Apzinīgākie apavu izplatītāji saprot, ka pareizi veidoti apavi spēj pozitīvi ietekmēt nēsātāju veselību. Apavi sportam ir īpaši nozīmīgi – aktīvi cilvēki nereti cieš no kāju sēnītes, kuru potenciāli izraisa nepareiza apavu izvēle. Kad izvēlamies sev jaunus apavus, ir īpaši nozīmīgi izvērtēt to nākotnes funkciju. Labos apavu veikalos ir pieejami profesionāli konsultanti, lai pircējs pieņemtu pareizo lēmumu un dotos mājās ar sporta apaviem , kuri pareizi ieskaus pēdu vai brīvā laika apaviem, kuri nodrošinās ilgstošu komfortu.
Mūsdienu iepirkšanās paradumi skaidri pierāda, ka iepirkšanās tiešsaistē ir kļuvusi iecienītāka par iepirkšanos fizikos veikalos. Sabiedrība vēlas dzīvot efektīvi, tādēļ neapgrūtinoša ir tikai saprotams, ka labprātāk iepirkšanos veicam no mājām. Tiešsaistes pārdošanas fenomenam ļāvušās apģērba, medicīnas, pārtikas industrijas. Arī apavi iekļaujami šajā kategorijā. Gluži kā veikalos, arī internetā apavu veikali pircējam piedāvā plašu klāstu apavu – tie pieejami simtiem krāsās, izmēros un formās. Tomēr gan ražotāji, gan citi pircēji mācēs teikt, ka īpaša uzmanība jāpievērš apavu izmēriem. Par spīti pieaugošajai standartizācijai visās globālajās jomās, ir ļoti daudzi apavu ražotāji, kuru apavu izmēri krietni atšķiras no ierastajiem. Labāk zināmais stereotips saistās ar ražotājiem Āzijā – no šiem zīmoliem parasti nāk mazāki apavi, nekā no Rietumeiropas ražotājiem. Lai izvairītos no pārpratumiem, vilšanās un stresa, ieteicams rūpīgi izzināt ražotāja īpatnības, kā arī izlasīt citu klientu ieteikumus un atsauksmes par konkrēto ražotāju.