Mūsdienās ievērojama pastiprināta uzmanība tiek pievērsta vietnes reklamēšanai no dažādu tipu produktu un pakalpojumu ražotājiem un piegādātājiem. Turklāt šis apstāklis principā nav nemaz neparasti, jo vietne laika gaitā pārvēršas par labu pilnvērtīgu rīku, ar kura palīdzību jau var realizēt efektīvu pārdošanu un principā attīstīt un stiprināt savu uzņēmējdarbību. Savukārt papildus efektīvas mājaslapas izstrādei, kas tad var apmierināt prasīgāko lietotāju pieprasījumus, ir nepieciešams to sistemātiski popularizēt arī meklēšanas programmās, meklējot atbildi uz galvenajiem cilvēku jautājumiem. Šajā gadījumā Jums palīdzēs konkrēti mājas lapas optimizācija. Un šodien jau tiek piedāvāti tādi mārketinga pakalpojumi, kur jau šīs nišas kompānijas profesionāli nodarbojas ar šādu lapu reklāmu kā arī popularizēšanu, kurām tad ir visi šim nolūkam nepieciešamie līdzekļi, gan pieredzējis seo speciālists, gan esošie instrumenti seo optimizētas stratēģijas izstrādei.
Vairāk lasiet – https://skaties.lv/zinas/reklamraksti/5-iemesli-kadel-biznesa-attistisanai-jaizvelas-digitala-marketinga-agentura/
Neliels ieskats SEO rašanās aizkulisēs
Vienlaikus ar pamata meklēšanas programmu uzrašanos tālajos 90. gados daudzi lietotāji izprata, kad viņiem tomēr ir jāizpēta meklēšanas programmu darbības algoritmi, lai palielināt trafiku un klientus sev. Tajā periodā uzradās sapratne tieši par to, kas ir seo un arī to kādam nolūkam tas būtu vajadzīgs, un parādījās tāda darba profesija kā “seo speciālists”, kas ir tāds cilvēks, kurš profesionāli strādā jau ar vietņu seo optimizāciju. Šinī periodā pārsvarā bija pietiekoši ar SPAM tekstu ar atslēgvārdiem, lai atrastos augstās pozīcijās.
Jau 1998.gadā google meklētāja meklētājprogramma ieviesa PageRank algoritmu, kurs pilnīgi mainīja visu. Sekojot Google, arī Yandex 1999. gadā izstrādāja savu TIC algoritmu. Abi algoritmi tiešām bija līdzīgi un pamatojās uz lapas svaru. Lielu apjomu sāka ieņemt mājas lapas optimizācija.
Kopš 2012. gada meklētājprogrammas ir sākušas sīvu karu ar linku surogātpastu. Viss sākās ar Google Penguin algoritma izstrādi 2012. gadā. Tad 2014. gadā Yandex paziņoja, ka pilnīgi atspēkoja linku svaru uz reitinga formulu, un 2015. gadā izlaida Minusinsk filtru, kurš sodīja par saites surogātpastu.
Pēc aptuveni 2015.g. jebkurš seo speciālists jau saprata, kad spēles noteikumi ir mainījušies. Šobrīd jau ir deklarēti vairāk nekā 800 faktori, kuri ietekmē pozīcijas reitinga formulā. Taču vienīgā metode, kā mūsdienās iekļūt meklēšanas rezultātu pirmo lapu, jau ir nepārtraukts un sarežģīts darbs ar mājas lapu, kur būs labi pārdomāta seo stratēģija.
Kādi tad mārketinga pakalpojumi būs atbilstoši?
Kad pienak brīdis, ka Jūs meklējat kādu tieši, kuram būtu iespējams deliģēt Jūsu mājas lapas optimizācija un reklamēšana, pats svarīgākais būtu atcerēties, kad dotais process ir jāizdara profesionālai komandai vai speciālistam. Pastāv daudzi veidi, kādā veidā tos sameklēt un organizēt sadarbību. Daži cilvēki domā, kad tāds seo speciālists varētu strādāt pie viņa uzņēmumā, bet tādu variantu standartā izraugās tie īpašnieki, kas domā šauri un nevar saredzēt kopējo priekšstatu par darbību un tā īsti nesaprot, kas ir seo vai digitālais mārketings. Šeit pamata arguments ir tāds, kad atsevišķs darbinikes – seo speciālists, strādās vien pie sava darba devēja projekta. Bet šādam lēmumam ir pāris ne pārāk pozitīvas sekas – tāda veida speciālists daudz maksā, kā arī tam jāsniedz prēmijas un atvaļinājumi. Protams, lielam uzņēmumam ir izdevīgi, kad tā sastāvā darbojas savdabīga mārketinga aģentūra ar saviem speciālistiem. Tajā pat brīdī pārējiem labāk meklēt, kāda mārketinga aģentūra varētu būt atbilstoša to budžetam un uzdevumiem. Šajā gadījumā speciālista pienākumos būs pilnīgs seo audits un stratēģija, pēc kā būs realizēta uzlabošana bet, ja nepieciešams – mājas lapu izstrāde. Var arī mēģināt uzzināt, cik ienesīga ir google reklāma un tad pelnīt vēl arī ar citiem veidiem.